- 2023 - 02 - Zjawisko greenwashingu w ekomarketingu i jego wpływ na doświadczenie klientów - [Opis]
- 2022 - 02 - Rola lidera w zarządzaniu zasobami ludzkimi - [Opis]
- 2022 - 02 - Nowe trendy w marketingu - [Opis]
- 2020 - 02 - Wpływ e-administracji jako elementu otoczenia biznesu na konkurencyjność firm w wybranych krajach UE - [Opis]
- 2018 - 03 - Born globals - fenomen czy naturalny efekt globalizacji - [Opis] [Link od publikacji]
- 2017 - 03 - Social Responsibility of Universities: The Case of The Faculty of Economics and Management, University of Bialystok - [Opis] [Link od publikacji]
- 2017 - 02 - Wpływ liderów na konkurencyjność międzynarodową firm Born Globals - [Opis]
- 2017 - 02 - Outsourcing funkcji transportowej jako element innowacji organizacyjnej podmiotów z rynku B2B - [Opis]
- 2017 - 01 - Zarządzanie przedsiębiorstwem. Ludzie i struktury - [Opis]
- 2016 - 03 - Przywództwo w organizacji a jej innowacyjność - [Opis] [Link od publikacji]
- 2016 - 02 - Kompetencje kadry a konkurencyjność międzynarodowa firm born globals - [Opis]
- 2016 - 02 - Innowacje w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce (wybrane aspekty teoretyczne oraz wyniki dostępnych badań) - [Opis]
- 2015 - 03 - Eco-Labelling as a Tool of CSR: Opportunities and Threats - [Opis] [Link od publikacji]
- 2015 - 02 - Gospodarcze uwarunkowania rozwoju firm born globals na Litwie i w Polsce - [Opis]
- 2015 - 01 - Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań rynkowych - [Opis]
- 2014 - 03 - Znaczenie innowacji w procesie internacjonalizacji działalności firm born globals - [Opis] [Link od publikacji]
- 2014 - 03 - Zielone Płuca Polski – potencjał marketingowy i wpływ na zachowania rynkowe mieszkańców = : Green Lungs of Poland – marketing potential and influence on consumer behaviour - [Opis] [Link od publikacji]
- 2014 - 02 - Narzędzia konkurencyjności firm born globals - [Opis]
- 2013 - 03 - Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu - [Opis] [Link od publikacji]
- 2013 - 03 - Poziomy przywództwa we współczesnych organizacjach - [Opis] [Link od publikacji]
- 2013 - 02 - Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu - [Opis]
- 2013 - 02 - Przywództwo oddolne a przedsiębiorczość pracowników - [Opis]
- 2013 - 02 - Firmy born globals jako podmioty konkurencyjności międzynarodowej - [Opis]
- 2013 - 02 - Determinanty realizacji etapu komercjalizacji w procesie rozwoju nowego produktu - [Opis]
- 2012 - 03 - Wpływ konsumentów na strategie firm z rynku B2B - [Opis]
- 2012 - 03 - Relacje innowator - nabywca w procesie dyfuzji innowacji na rynku B2B - [Opis]
- 2011 - 03 - Transfer technologii jako czynnik poprawy innowacyjności przedsiębiorstw Polski Wschodniej - [Opis]
- 2011 - 03 - Przywództwo oddolne - idea na czasy kryzysu czy proaperity? - [Opis] [Link od publikacji]
- 2010 - 02 - The role of marketing in innovation success - [Opis]
- 2010 - 02 - Customer commitment and marketing communication toola in the sales process - [Opis]
- 2009 - 02 - Percepcja jako czynnik wpływający na zachowanie nabywców instytucjonalnych w warunkach niepewności - [Opis]
- 2009 - 02 - Marketingowe kompetencje współczesnego lidera a wyzwania na przyszłość - [Opis]
- 2009 - 02 - Komercjalizacja innowacji na rynku B2B - kluczowy czy marginalny etap procesu NPD? - [Opis]
- 2008 - 02 - Rola lidera w Nowym Zarządzaniu Publicznym - [Opis]
- 2008 - 01 - Komunikacja marketingowa i zarządzanie zasobami ludzkimi - dobra współpraca : praca zbiorowa - [Opis]
- 2007 - 03 - Instrumenty marketingu w działalności agroturystycznej - [Opis]
- 2007 - 02 - Zastosowanie metody CDPM w procesie rozwoju nowego produktu na rynku przemysłowym - [Opis]
- 2007 - 01 - Studia i co dalej : sytuacja studentów na rynku pracy : praca zbiorowa - [Opis]
- 2006 - 01 - Członkostwo w Unii Europejskiej a aktywność gospodarcza i obywatelska : praca zbiorowa - [Opis]
- 2005 - 03 - Marketingowe uwarunkowania rozwoju nowych produktów przemysłowych - [Opis] [Link od publikacji]
- 2005 - 02 - Rozwój nowych produktów na rynku przemysłowym : analiza porównawcza dwóch przypadków - [Opis]
- 2004 - 03 - Znaczenie informacji w procesie rozwoju nowego produktu na rynku przemysłowym - [Opis]
- 2003 - 02 - Marketing jako czynnik poprawy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw - [Opis]
- 2003 - 02 - Innowacje w XXI wieku : wyzwania dla menedżerów na rynku przemysłowym - [Opis]
- 2002 - 02 - Motywowanie pracowników - [Opis]
- 2001 - 03 - Informacja na temat programu edukacyjnego "inkubator wiedzy" - [Opis]
- 2001 - 02 - Obszary wykorzystania Internetu w marketingu przemysłowym - [Opis]
- 2001 - 02 - Marketing partnerski jako szansa rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw produkcyjnych - [Opis]
- 2001 - 02 - Działalność pośredników handlowych na rynku dóbr zaopatrzeniowo-inwestycyjnych - [Opis]
- 2001 - 02 - Działalność marketingowa banków a klient instytucjonalny : (na przykładzie PBK SA w Warszawie I Oddział Białystok) - [Opis]
- 2000 - 02 - Metody analizy strategicznej zasobów firmy - [Opis]
- 2000 - 01 - Nowy produkt w marketingu przemysłowym - [Opis]
- 1999 - 03 - Innowacje i zmiany strukturalne w procesie transformacji rynkowej : konferencja naukowa - [Opis]
- 1999 - 02 - Rozwój przemysłu w województwie białostockim w okresie transformacji - [Opis]
- 1999 - 02 - Przemysł białostocki w regionie podlaskim - lokomotywa czy hamulec rozwoju - [Opis]
- 1999 - 02 - Potencjał rozwojowy przemysłu spożywczego w latach 1990-1996 : studium porównawcze województwa białostockiego i tarnowskiego - [Opis]
- 1999 - 02 - Finansowe aspekty działalności marketingowej przedsiębiorstw produkcyjnych - [Opis]
- 1999 - 01 - Innowacje techniczne i zmiany strukturalne w procesie transformacji polskiej gospodarki : praca zbiorowa - [Opis]
- 1999 - 01 - Innowacje techniczne i zmiany strukturalne w procesie transformacji polskiej gospodarki : praca zbiorowa - [Opis]
- 1999 - 01 - Industry as a stimulator of technology transfer : conference proceedings - [Opis]
- 1996 - 03 - Wpływ ceny na cykl życia produktu - [Opis]
- 1996 - 03 - Promocja w życiu produktu - [Opis]