- 2013 - 03 - Google-Marketing of Selected Online Services of Polish Banks - [Opis] [Link od publikacji]
- 2012 - 01 - Klient = Nasz Pan? - [Opis]
- 2009 - 02 - Model ciągłej, rozproszonej dystrybucji usług edukacyjnych jako element kształtowania przewagi konkurencyjnej szkoły na przykładzie [...] - [Opis]
- 2009 - 02 - Bariery rozwoju relacji z klientami w sektorze bankowym - [Opis]
- 2007 - 02 - Czynniki sprzyjające rozwojowi marketingu partnerskiego w sektorze bankowym - [Opis]
- 2006 - 02 - Od pomysłu do własnej firmy - doświadczenia z realizacji projektu „FIRMA TAK! ALE JAK? Program wspierania przedsiębiorczości młodych - [Opis]
- 2006 - 02 - Marketing partnerski a pozycja konkurencyjna banku - [Opis]
- 2005 - 02 - Znaczenie marketingu wewnętrznego w kształtowaniu relacji z klientem - [Opis]
- 2005 - 02 - Znaczenie jakości usług bankowych w koncepcji marketingu partnerskiego - [Opis]
- 2005 - 02 - Budowanie relacji z klientami jako wyzwanie dla współczesnego marketingu bankowego - [Opis]
- 2003 - 02 - Usługi banków elektronicznych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - stan obecny i perspektywy rozwoju - [Opis]
- 2003 - 02 - Poziom bezpieczeństwa i zaufania klientów jako przeszkody wdrażania bankowości elektronicznej - [Opis]
- 2003 - 02 - Koncepcja marketingu partnerskiego a nowoczesne kanały dystrybucji produktów bankowych - [Opis]
- 2003 - 02 - Etyczne aspekty reklamy skierowanej do dzieci - [Opis]