- 2021 - 03 - Measuring the effectiveness of city brand strategy. In search for a universal evaluative framework - [Opis] [Link od publikacji]
- 2020 - 01 - Zrównoważony rozwój miast w świecie idei SMART CITY - [Opis]
- 2019 - 03 - You can’t govern if you don’t measure: Experts’ insights into place branding effectiveness assessment - [Opis] [Link od publikacji]
- 2018 - 03 - On Measuring Place Brand Effectiveness – Between Theoretical Developments And Empirical Findings - [Opis] [Link od publikacji]
- 2018 - 03 - Inteligentne zarządzanie dziedzictwem kulturowym w procesie budowania marek miast - [Opis] [Link od publikacji]
- 2018 - 02 - Towards the categorization of place brand strategy effectiveness indicators – findings from strategic documents of 66 Polish cities - [Opis]
- 2018 - 02 - The Measurement of City Brand Effectiveness as Methodological and Strategic Challenge: Insights from Individual Interviews with International Experts - [Opis]
- 2017 - 03 - W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast - [Opis] [Link od publikacji]
- 2017 - 03 - Obszary pomiaru skuteczności strategii marek miejskich – wnioski z analizy dokumentów strategicznych - [Opis]
- 2017 - 03 - Koncepcja smart city w budowaniu marki miasta - możliwości i ograniczenia - [Opis]
- 2016 - 03 - Strategia pozycjonowania wizerunku miasta innowacyjnego jako element budowania jego przewagi konkurencyjnej - [Opis] [Link od publikacji]
- 2015 - 02 - Branding a cluster of regions : the Eastern Poland macro-region case study - [Opis]
- 2015 - 01 - 3rd Place Management & Branding Conference Sustainability, Liveability & Connectivity Conference Proceedings - [Opis]
- 2014 - 03 - Znaczenie konkursów o charakterze marketingowym adresowanych do jednostek samorządu terytorialnego - [Opis]
- 2014 - 03 - Rola samorządu terytorialnego w procesie rozwoju lokalnego w świetle europejskiej polityki spójności i krajowej polityki miejskiej - [Opis] [Link od publikacji]
- 2014 - 03 - Komunikacyjny wymiar relacji z klientem - [Opis]
- 2013 - 03 - Rola public relations w promocji turystycznej jednostek samorządu terytorialnego - [Opis]
- 2013 - 02 - Uwarunkowania oraz instrumenty rozwoju miast w okresie programowania 2014–2020 - [Opis]
- 2013 - 02 - The Strategy of Positioning the Image of an Innovative City - [Opis]
- 2013 - 02 - Smart cities : kierunek rozwoju miast XXI w. w świetle polityki spójności UE - [Opis]
- 2013 - 02 - Smart Cities â Brand Cities of the Future - [Opis]
- 2013 - 01 - The strategy of positioning the image of an innovative city - [Opis]
- 2013 - 01 - Fundusze Europejskie w polityce spójności - [Opis]
- 2012 - 03 - Przywództwo liderów lokalnych w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego - [Opis]
- 2012 - 03 - Polityka miejska w Polsce w świetle polityki spójności UE na lata 2014-2020 - [Opis]
- 2012 - 02 - Zintegrowana komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego w kontekście strategicznym - [Opis]
- 2012 - 02 - The Program of Economic Promotion of Eastern Poland and its influence on social and economic development of this area - [Opis]
- 2011 - 03 - Territorial marketing as a factor in local development - [Opis]
- 2011 - 03 - Idea Cittàslow jako koncepcja zrównoważonego rozwoju małych miast - [Opis] [Link od publikacji]
- 2011 - 02 - Kształtowanie wizerunku jednostek samorządu terytorialnego jako źródło przewagi konkurencyjnej - [Opis]
- 2011 - 01 - Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego : zasady i procedury - [Opis]
- 2011 - 01 - Aktywizacja zawodowa osób po 50. roku życia : dobre praktyki z Włoch - [Opis]
- 2010 - 02 - Promocja i wizualizacja projektów realizowanych ze środków UE - [Opis]
- 2009 - 02 - Marketingowa orientacja jednostek administracji samorządowej - [Opis]
- 2008 - 01 - Kreowanie wizerunku jednostek terytorialnych w procesie rozwoju lokalnego : (na przykładzie miast woj. podlaskiego) - [Opis]
- 2004 - 02 - Samowola budowlana i nadzór budowlany - [Opis]
- 2004 - 02 - Partnerstwo na rzecz zatrudnienia na przykładzie projektu "Reorientacja Szkolnictwa Zawodowego" realizowanego w ramach programu Spójności Społeczno-Gospodarczej Phare 2001 w województwie podlaskim - [Opis]
- 2004 - 01 - Public Relations - [Opis]
- 2003 - 03 - Public relations jako instrument komunikacji marketingowej - [Opis]
- 2003 - 02 - Kreowanie wizerunku miasta i jego wpływ na rozwój gospodarczy - [Opis]
- 2003 - 02 - Komunikacja społeczna a relacje między samorządem lokalnym a mieszkańcami gminy - [Opis]
- 2002 - 02 - Znaczenie promocji w lokalnej gospodarce przestrzennej - [Opis]
- 2002 - 02 - Kreowanie wizerunku gminy oraz władz lokalnych za pomocą instrumentów public relations - [Opis]
- 2000 - 02 - Pojęcie i istota polityki regionalnej - [Opis]
- 2000 - 02 - Cele i zadania polityki regionalnej - [Opis]
- 1999 - 02 - Czynniki lokalizacji - [Opis]
- 1998 - 02 - Znaczenie instytucji „business environment” dla rozwoju regionów - [Opis]