- 2023 - 03 - Branding i wizerunek miasta na przykładzie m.st. Warszawy - [Opis] [Link od publikacji]
- 2022 - 02 - Modelowe ujęcie zachowania konsumentów - [Opis]
- 2021 - 02 - Outsourcing jako forma współpracy usprawniająca funkcjonowanie przedsiębiorstwa - [Opis] [Link od publikacji]
- 2020 - 02 - Zachowania konsumentów jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstww Polsce na tle UE-28 - [Opis]
- 2020 - 02 - Wpływ SARS-CoV-2 na konsumpcję leków OTC w Polsce - [Opis] [Link od publikacji]
- 2019 - 03 - Wykorzystanie e-usług administracji publicznej przez współczesnego klienta - [Opis] [Link od publikacji]
- 2019 - 02 - Konsumcjonizm i współdziałanie na rzecz jego negatywnych konsekwencji - [Opis]
- 2018 - 03 - Zmiany w konsumpcji gospodarstw domowych i ich związek ze zmianami PKB w krajach UE - [Opis] [Link od publikacji]
- 2018 - 03 - Tendencje w konsumpcji gospodarstw domowych w świetle zmian na rynku pracy w Polsce - [Opis]
- 2018 - 03 - Sytuacja dochodowa gospodarstw domowych w krajach UE w warunkach pokryzysowych - [Opis] [Link od publikacji]
- 2018 - 03 - Poczucie szczęścia a zamożność mieszkańców w UE - [Opis] [Link od publikacji]
- 2017 - 03 - Dobrobyt społeczno-ekonomiczny w krajach UE w warunkach pokryzysowych - [Opis] [Link od publikacji]
- 2015 - 03 - Kształtowanie systemu motywacyjnego w firmach rodzinnych - [Opis] [Link od publikacji]
- 2015 - 03 - Eco-Labelling as a Tool of CSR: Opportunities and Threats - [Opis] [Link od publikacji]
- 2015 - 01 - Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań rynkowych - [Opis]
- 2014 - 03 - Konsumpcja a wzrost gospodarczy w Polsce : w cieniu globalnego kryzysu gospodarczego - [Opis]
- 2014 - 03 - Changes in Consumption as a Result of the Global Economic Crisis in the European Union Countries - [Opis] [Link od publikacji]
- 2013 - 03 - Skłonności konsumpcyjne Polaków w warunkach kryzysu gospodarczego - [Opis] [Link od publikacji]
- 2013 - 03 - Kryzys gospodarczy jako czynnik temporalnych zmian w zachowaniach konsumentów - [Opis]
- 2013 - 02 - The influence of consumer confidence on household consumption under the conditions of global economic crisis exemplified by Poland - [Opis] [Link od publikacji]
- 2012 - 02 - Kształtowanie relacji z klientami w warunkach kryzysu gospodarczego - [Opis]
- 2011 - 02 - Rekrutacja jako instrument pozyskania idealnego pracownika - [Opis]
- 2011 - 02 - Dochody i wydatki gospodarstw domowych jako czynnik nierówności społecznych - [Opis]
- 2010 - 02 - Zjawisko ucieczki od podatków a wzrost gospodarczy - [Opis]
- 2010 - 02 - Kapitał ludzki a konkurencyjność gospodarki w kontekście rozwoju gospodarki wiedzy - [Opis]
- 2009 - 02 - Rola kapitału ludzkiego w rozwoju sektora MSP w Polsce - [Opis]
- 2008 - 02 - Bezrobocie wśród absolwentów uczelni wyższych - [Opis]