Spis treści

Wstęp _ 5

1. Halina S z u l c e, Czynniki wyznaczające poziom konkurencji na regionalnym rynku __ 7

2. Justyna L e w a n d o w s ka, Strategia efektywnej obsługi konsmenta -strategia ECR jako instrument kształtujący zintegrowany łańcuch dostaw __ 17

3. Wiesław C i e c h o m s k i, Rola badań marketingowych w prognozowaniu pojemności i chłonności rynku __ 28

4. Bogdan S o j k i n, Marketingowy system informacyjny w procesie planowania marketingowego przedsiębiorstwa __ 41

5. Robert R o m a n o w s k i, Innowacje jako determinanty działań strategicznych __ 51

6. Karolina J a n i s z e w s k a, Determinanty wyboru strategii budowania lub nabywania marki _ 68

7. Jacek K a l l, Strategia rozciągania marki __ 79

8. Szymon S t r o j n y, Polityka rabatowa jako element polityki cenowej

przedsiębiorstwa __ 86

9. Magdalena F l o r e k. Funkcjonowanie marketingu sieciowego w Polsce 98

10. Iwona E s c h e r, Sposoby oceny skuteczności i efektywności reklamy_ 115

11. Tomasz Ż y m i n k o w s k i, Cechy usług bankowych jako produktów rynkowych _ 125

12. Katarzyna W a l k o w i a k, Identyfikacja czynników jakości usług bankowych i ich hierarchizacja w ocenie klientów __ 139