Spis treści
Wstęp _ 5
1. Halina S z u l c e, Czynniki wyznaczające poziom konkurencji na regionalnym rynku __ 7
2. Justyna L e w a n d o w s ka, Strategia efektywnej obsługi konsmenta -strategia ECR jako instrument kształtujący zintegrowany łańcuch dostaw __ 17
3. Wiesław C i e c h o m s k i, Rola badań marketingowych w prognozowaniu pojemności i chłonności rynku __ 28
4. Bogdan S o j k i n, Marketingowy system informacyjny w procesie planowania marketingowego przedsiębiorstwa __ 41
5. Robert R o m a n o w s k i, Innowacje jako determinanty działań strategicznych __ 51
6. Karolina J a n i s z e w s k a, Determinanty wyboru strategii budowania lub nabywania marki _ 68
7. Jacek K a l l, Strategia rozciągania marki __ 79
8. Szymon S t r o j n y, Polityka rabatowa jako element polityki cenowej
przedsiębiorstwa __ 86
9. Magdalena F l o r e k. Funkcjonowanie marketingu sieciowego w Polsce 98
10. Iwona E s c h e r, Sposoby oceny skuteczności i efektywności reklamy_ 115
11. Tomasz Ż y m i n k o w s k i, Cechy usług bankowych jako produktów rynkowych _ 125
12. Katarzyna W a l k o w i a k, Identyfikacja czynników jakości usług bankowych i ich hierarchizacja w ocenie klientów __ 139